Ny hjemmeside!

Merlin P. Mann

Så blev den endelig færdig! Min hjemmeside har været pinligt “under construction” i mange måneder – men det er jo heldigvis bare fordi jeg har haft travlt med mange andre spændende ting.

Jeg vil efterhånden lægge lidt mere tekst ud om mine bøger og andre projekter – men ellers er det meningen at hjemmesiden primært skal fungere som en blog. Det betyder, at du hér altid kan få et lille indtryk af, hvad jeg går og laver for tiden. Måske også hvilke tanker jeg gør mig om branchen og dét at være forfatter.

Et smugkig eller to vil jeg også løbende byde på, når der er noget i gryden, som næsten er klar til at blive serveret.

God fornøjelse!

2 kommentarer

Filed under Status

2 responses to “Ny hjemmeside!

  1. Hej Merlin-ven

    Sikke en sej hjemmeside, du har gnuflet sammen. Men som superfan er det ikke nok. Jeg vil også ha’ et nyhedsbrev! GIMME GIMME.

    Kh Mette

  2. ol' aunt Kate

    Picture … just as cute as a bug’s ear!
    Opdeling, very sensible and usable.
    Hope you’re having a good time in London, and please don’t mind my aged teasing, sweety.

Skriv et svar

