Ronal Barbaren

Det er ved at være længe siden, jeg sidst skrev en filmbog, men nogle gange får man et tilbud, man ikke kan sige nej til.

I dette blodrøde kontor har jeg lige set et groft gennemklip af Ronal Barbaren, en ny animationsfilm af folkene bag Terkel i Knibe og Rejsen til Saturn. Og som jeg er blevet spurgt om jeg ville skrive bogen til.

Om jeg vil!

Det er en fantastisk, morsom og gennemført episk historie om den knap så muskuløse barbar Ronal (som man lige kan ane yderst til højre i nedenstående billede), der må drage på et farefuldt eventyr for at redde sin stamme.

Guf for fantasy-nørder som mig – og alle andre der elsker spikes, stål, olierede muskler og hævy!

Tjek teaser-traileren her!

Filmen har premiere til september – så jeg får travlt med at skrive bogen. Men det bliver sjovt. Skull-smashing sjovt!

Skriv en kommentar

Filed under Film & TV, Nyheder, Smugkig, Status

Skriv et svar

