København Læser & BogForum

Hele ugen flyder København over med fede og inspirerende bogarrangementer i forbindelse med festivalen København Læser, og dette overflødighedshorn af litteraturoplevelser kulminerer i weekenden i Forum med den årligt tilbagevendende bogmesse, Bogforum (som i øvrigt afholdes for sidste gang i Forum på Frederiksberg. Messen er nu blevet så stor, at den til næste år henlægges til Bella Center).

Jeg er så heldig, at jeg kan være med i begge dele, så kom og mød mig enten på onsdag (9. nov.), hvor jeg 11.oo læser op på Københavns Hovedbibliotek,

eller på lørdag (12. nov) i Forum, hvor jeg præsenterer den nye Taynikma-bog sammen med Jan Kjær på Børnescenen kl. 11.00.

Skriv en kommentar

Filed under Bogsigneringer, Status, Workshops

Skriv et svar

