117 stemmer

For lang tid siden blev jeg spurgt af forfatteren Michael Svennevig, om jeg ville bidrage til en antologi om ‘drømme og visioner’. Hele 117 forfattere skulle komme med deres bud, og det hele lød tilpas skørt til at jeg måtte være med.

Desværre gik der fristilsrod i den, og efter flere måneders udskydelser måtte jeg kaste håndklædet i ringen. Jeg sendte en brødbetynget email til Michael og sagde, jeg ikke kunne få en tekst færdig alligevel. Svaret kom prompte: skal vi ikke bare bruge undskyldningsemailen som bidrag?

Så jeg kom med alligevel. Mit bidrag hedder: “Forfatteren, der mistede stemmen”.

20120619-103829.jpg

Skriv en kommentar

Filed under Nye udgivelser

Skriv et svar

