Talentor-Mentor

Jeg har henover vinteren haft den store fornøjelse at fungere som “mentor” for en af eleverne på Dansk Talentakademis forfatterlinje. Den unge forfatter, Hans Peter Madsen, har præsenteret sin episke fantasyroman “Brændemærket” og jeg har bla. været forbi Holstebro for at have en virkelig fed snak med ham. Faktisk var det mere på sin plads at kalde mig “interviewer” eller “samtalepartner”, for jeg oplevede en stærk og selvstændig ung mand med masser af skrivehjerte, som det var nemt at have en ligeværdig og interessant samtale med.

Senest har han så lige været i Lokalavisen i Holstebro, og jeg er så pavestolt, at jeg lige må dele udklippet med jer alle.

Lokalen Holstebro

1 kommentar

Filed under Workshops

One response to “Talentor-Mentor

  1. Pingback: Talentpris på 10.000 kr. til Hans Peter Madsen Forfatterlinjen Dansk Talentakademi | Forfatterlinjen – For os der elsker ord

Skriv et svar

