Projekt: Zarathustra nomineret til science fiction pris!

zarathustra

Jeg er astronomisk stolt over at mit radiodrama Projekt: Zarathustra er blandt de nominerede til dette års Niels Klim-pris. Det er en ære af mindst tre gode årsager:

  1. Det er en ægte science fiction pris, der uddeles af ægte science fiction aficionados, så alene nomineringen er for mig et enormt skulderklap til mit første forsøg ud i science fiction til voksne.
  2. Det er et radiodrama med alle de begrænsninger det indebærer, og alligevel har teksten formået at være læsbar.
  3. Jeg er nomineret sammen med Peter Adolphsen, Lise Bidstrup og Jesper Wung-Sung – Dét er edderdyleme godt selskab!

Tjek nomineringslisten her!

 

1 kommentar

Filed under Hyldest, Radio

One response to “Projekt: Zarathustra nomineret til science fiction pris!

  1. Pingback: Vinterstatus: Plotcast, Bionicle og 65 graders kulde | Merlin P. Mann

Skriv et svar

